Bastard na Maliníku – důležité informace

Doprava, vyzvedávání startovních čísel, zkrátka vše potřebné k závodu.

Místo konání

V tomto místě se bude nacházet start i cíl závodu, registrace a celé zázemí.

Parkování
  • Parkování pro účastníky je vyhrazeno na speciálním parkovišti (mapa zde).
    • Parkoviště je zdarma
    • Parkoviště bude označeno cedulemi.
    • U parkoviště není zajištěna kapacita pro všechny účastníky
  • Parkovat se dá i na centrálním parkovišti, za poplatek (mapa zde).
  • V celém Bedřichově já zákaz parkování mimo oficiální a vyhrazená parkoviště. Respektujte tento zákaz, ať se vyhnete problémům s obecní policií.
Bezpečnostní opatření
  • Aktuální nařízení vlády ČR:
    • Na místě je třeba mít zakrytá ústa a nos v uzavřených prostorách a všude tam, kde není možné dodržet rozestup alespoň 2 metry.
    • V prostoru startu a cíle není třeba mít zakryté dýchací cesty (zde je možné dodržet rozestup).
    • K dispozici bude desinfekce, využívejte dle uvážení.
    • Dodržujte rozestupy kdykoliv to bude možné.
  • Dodržování nařízení necháme na vás, ale myslete na zdraví vás i ostatních. Děkujeme!
Testy & potvrzení – covid 19
  • Pro účast v závodě je třeba doložit:
    • absolvování antigenního testu s negativním výsledkem ne déle než 72 hodin před závodem (ne domací test nebo ze zaměstnání)
    • absolvování PCR testu s negativním výsledkem ne déle než 7 dní před závodem
    • prodělání laboratorně potvrzeného onemocnění COVID 19 ne déle než 180 dní před závodem
    • vystavení certifikátu o ukončeném očkování (od poslední aplikace očkovací látky uplynulo více než 14 dní)
  • Potvrzení musí předložit každý účastník závodu starší 6ti let. Nelze tedy vyzvednout startovní číslo v zastoupení.
  • Bez prokázání nebudete vpuštěni na start.
Vyzvedávání startovních balíčků
  • Bude probíhat pouze na místě závodu:
    • sobota 25. září od 10.00 do 12.30 (open a dětský závod)
      • vyzvednutí je možné nejpozději 30 minut před startem vaší vlny
  • Čas startu vlny jste si vybírali při registraci a dorazil vám v potvrzovacím e-mailu.
  • K vyzvednutí je třeba dodat souhlas s účastí v závodě. Ke stažení zde, případně dorazil v potvrzovacím e-mailu a také bude k dispozici na místě. Navíc také předložit jedno z potvrzeních, viz výše.
Časový harmonogram závodů
  • sobota 25. září
    • výdej startovních čísel: 10.00 – 12.30 (nejpozději 30 minut před startem vlny)
    • start závodu na 12 km: 11.00 (start po 5ti minutách)
    • start závodu na 6 km: 12.10 (start po 5ti minutách)
    • vyhlášení open: 14.30 – 14.45
    • start dětského závodu: 14.00
    • vyhlášení dětského: upřesníme
    • after párty a koncert: 15.00

V případě nutnosti nás neváhejte kontaktovat.

Těšíme se na startu

Menu